No way I'm ever gonna fall for you, never you!

Dålig uppdatering, men jag har inte haft tid / orkat. Vad har jag sysselsatt mig med de här dagarna jag inte skrivit då? Jo, jag har lekt med Patricia och gymmat! I måndags kommer jag inte riktigt ihåg vad jag gjorde, inte så mycket antar jag, gymmade gjorde jag ialllafall! På tisdagen åkte jag hem till Patricias pappa, sov där och åt pannkake (HAHA låter som jag umgicks med hennes pappa där va). Det var någon som knackade på fönster rutan på dörren, öppnade dörren och sparkade av sig snön eller annat, men det var ingen som kom in, kan lova att jag och Patricia höll på att dö! I onsdags fick vi ett nytt "schema" hur vi ska träna, har haft samma över 1 år nu, haha jobbigt! Men vi har fått en massa nya rolig maskiner, najsbajs! Igår åkte jag till blg med mor och far, köpte en svart huvtröja, trosor, leggins, du ser! Sen åkte jag dirket till stan och var med Patricia, Fredrik och Rasmus, alla vi sov över hos patricia, eller, hos tess! Patricia har hennes lägenhet just nu! IDAG blir det fest, och det ska bli roligt, annars jävlar ;)

hade bra allllllla..



haha, oj oj oj, ni skulle bara veta va ;)
orka :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0