Lokal Fest!

Haha, oj .. Det var en mycket mycket rolig dag idag, eller en artikel i tidningen gjorde min dag rolig! Det stod om våran misslyckade lokal fest, haha! Jag vek mig typ dubbelt när jag läste det, fyfan! Skit roligt, haha :) fast dom överdriver ju lite .. Dom får de att låta som om hela ludvika komunsungdomar typ låg deckade lite överallt, det var ju faktiskt bara kalle som låg deckad! Det var iallafall kul.. Haha sen allt som putte prata om att de va lan typ " Men det kommer en hel buss full med datorer snart " HAHAHHAHAHA! Men endå, nu när jag går förbi iogt så blir jag förbannad på dom där JÄVLA fucked up grannarna, dom måste ju helt klart lida av något.. Är det en lokal så äre ävl klart att det är fest ibland, det är ju enda lokalen i sunnansjö,  o jag menar dom har klagat på 30 års kalas också, så det är ju inte bara ungdomar dom är på! Tycker det är fett kasst att man ens flyttar in brevid en lokal om man alltid vill att de ska vara lugnt! OM jag hade varit dem så skulle jag fan tycka de va sjukt kul o gå över o festa tsm med alla andra, haha jaja! Det ska väl vara så jävla perfekt allting, inte ett knyst! Men eftersom de alltid är så i sunnansjö så äre fan kul när det händer något, men nu ska dom ju göra så man inte får hyra lokalen <3 jaja, det drabbar ju inte mig o några till, vi är ju ändå inte välkommna dit :)

Och så ska dom ta bort våran älskade bensin pump </3 det blir fan ingenting kvar av sunnansjö, står väl inte på förns konsum också är borta ! Jag saknar kiosken!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0