Jag ska sluta bry mig..

Hej, vet inte vad jag ska skriva, eller ens varför jag tänkte att jag skulle skriva! Ingenting är som vanligt iallafall. Allt känns så konstigt och det känns som att inte skulle spela någon roll om jag blev som vanligt igen. Jag kan inte påstå att jag gillar den jag har blivit under dom senaste dagarna, men det är ganska skönt faktiskt! Att hålla sig undan allt, ta itu med sina problem och inte låta något annat än ens egna tankar störa! Jag förstår inte varför livet ska vara så svårt ibland? Varför kan det inte alltid vara som det var förut, när man inte hade några problem och inte tänkte så mycket på allt, man brydde sig inte så mycket! Nu känns det som man får ett sånt stort ansvar om allt, man kan liksom inte leva på som man vill, utan man måste tänka på allt, vad man säger och gör. Allt kan misstolkas nu, och det kan bli så himla fel. Jag har varit lite trött på livet nu, jag finner ingen mening med livet. Ärligt, varför alla dessa jävla problem? Jag behöver dom inte! Jag vill bara vända ryggen till alla "problem" som dyker upp, men jag bryr mig för mycket för att låta det vara. Visserligen är det väl en bra sak att jag bryr mig om människor, men jag vill inte bry mig så mycket längre, jag har insett att det bara skapar problem som kan förstöra så mycket, för många! Jag vill inte vara en del av andras problem, jag borde inte bry mig, varför bryr jag mig överhvuudtaget? Jag stör mig på mig själv.

Och varför kan jag aldrig vara seriös? Jag är alltid oseriös. Jag vet inte ens om jag kan vara seriös, alltså ritkigt jävla seriös. Jag tror inte jag kan det, jag vill ju vara det! Ingen tar mig på allvar om jag inte är seriös ju. Det är drygt, jag har alltså två problem som jag skulle kunna vara utan, men jag kan inte, det är ju den jag är. Men jag vill ju
 
Musiken håller mig vid liv.
Placebo - Running up that hill ( sök på spotify eller youtube om ni vill höra, älskar deras texter, nog för att RUTH inte är deras låt från början, men dom gör den som mycket bättre än kate bush! )
den låten vill jag att ni spelar på min begravning, sen när jag dör, när jag dör!
så ni vet alltså, eller något! jag hade inte planerat att dö, men plötsligt händer det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0