Ingen speciell rubrik ..


Hejsan,  vet inte riktigt vad jag ska säga om min dag, eller det har nog inte varit min dag överhuvudtaget? Vaknade väl imorse vid halv sju som vanligt när det är skola, duschade m.m och gick till bussen! I skolan var det väl som vanligt, tråkigt och rektorns "tal" som det alltid är första måndagen på en ny månad, som tur var gick det fort! Sen rullade väl dagen på som vanligt (måndagar är .. inte så kul).. Två hundra år no lektion, men de gick fort, tror jag!? När jag kom hem började jag väl hålla på med datorn, också det samma gamla vaaanliga! Sen sov jag från .. hmm 18.00 - 21.50! Så jag kommer säkert inte somna än på ett tag, eller iofs .. jag är fortfarande trött, typ!

Jag hatar VINTER, jag hatar mörkret! blir trött och sur bara jag tänker på det.


Imorgon ska jag föresten åka bil med nilsson och emmy till skolan, alla vill veta mm!

Och så har vi nationellt prov i engelska fredagen 13 mars, sen 25 mars! Jag känner på mig att jag kommer faila totlat åtminstonde på den där .. hör saken, vi har gått igenom förra årets, och jag kan ju sååå mycket! Det finns typ "alternativ" som är likadana så man måste ju verkligen lyssna med alla fem öron, och det kan inte jag. Ana-Maria dömer säket as mycket utifrån vad man fick på nationella, och inte fan ska jag sänka mig iallafall, då blir jag surig. Welll, nu ska jag väl hitta på något annat. TJoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0