Ingen bra start!

Som jag skrev tidigare så skulle jag kolla på ishockey. Leksand började riktigt bra, ganska högt tempo och ledde skotten överlägset. Det höll bara i första perioden, andra och tredje var helt värdelösa! Jag satt och skrek, kan fortfarande inte förstå hur dom kunde suga så mycket i powerplay? Ingen fart alls och knappt ett skott på mål. Well, Södertälje vann rättvist tycker jag absolut! Ingen bra start på kvalserien för Leksand alltså, ligger redan sist. Men det är bara att ta nya tag och kämpa mer nästa match, annars är dom inte värda en elitserieplats, inte om dom ska fortsätta spela så uselt som dom gjorde idag. 


Föresten så har jag glömt att skriva hur nationella proven var, hörövningen tyckte jag var mycket svårare än läsförståelsen! Jag hängde inte med på speciellt mycket på den. Men läsförståelsen var faktiskt ganska rolig. Hoppas iallafall på att jag får ett godkänt betyg så jag slipper hålla på kompletera en massa, för det  är jag nästan redan säker på att jag kommer få göra i matte, jag är totalt värdelös i ämnet och om jag ska vara ärlig, som man borde vara så tycker jag att det är sjukt tråkigt! Men det ordnar sig nog ska ni se.

Hade!

Låt tips - Joshua Radin - Sundrenched World
Grabben har en underbart fin röst, värt ett lyssn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0