Hymn for the dead.

Oj, längesen jag skrev! Men det känns som om jag inte orkar, orkar inte ens läsa andras bloggar, eller om jag ska vara helt uppriktig så är det inte något som intresserar mig längre, datorn överhuvudtaget har blivit lite tråkig, det är liksom sjukt att man gör samma sak om och om igen varje dag, t.ex kommer hem från skolan, det första man gör är att sätta på datorn, gå in på bilddagboken, msn, facebook sen sitter man bara och kollar runt. Jag menar det finns faktiskt mycket roligare saker man kan göra. SÅ det har jag gjort den här veckan, jag har kommit igång med träningen igen, är så jävla skönt. Jag och Patricia har börjat med våra måndagar,onsdagar och fredagars gympass igen! I tisdags var det bennyscup i skolan, nog för att det inte har något att göra med fritiden, men det var iallafall skönt, spelade bandy hela dagen. Och idag var jag med Patricia, vi lagade mat, pluggade inför nationella i engelska imorgon! Det är faktiskt väldigt svårt, speciellt hörövningen, vi har gått igenom tre olika sådana, man förstår så himla mycket av dom, inte då! MEN det ska nog gå bra, och jag hoppas på ett godkänt iallafall, allt jag begär av mig själv eftersom det är så inni helvete svårt. Jag har fått bra på alla prov vi haft på vanliga lektioner, men det är ingenting emot vad det kommer komma imorgon, usch.. Jag längtar inte dirket, men vad är det att ora sig över egentligen? Failar man så får man kompletera m.m, så jag har väldigt svårt att tro att det skulle påverka våra slutbetyg. Men jag ska iallafall göra mitt bästa, och duger det inte så är det så.

Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0