Bomba Bomba !

Igår var jag på Haffas, kollade på patricia när hon sjöng, hon är jätte duktigt, så tycker synd om er som missade det :) Sen var det typ tre andra band, men hörde bara TNG och något till som faktiskt var riktigt bra!  Efter dom hade spelat gick jag, emmy, lina, mia, erika, angelica, beatrice och klara till donken och käkade glass. Hä va gott! Efter tng spelat så ramlade angelica och då var jag nära på att kissa på mig, förlåt men det såg himla roligt ut! Föresten så måste jag be om ursäkt till alla jag gått lite smått bakom ryggen på .. det vill säga maria, elin, eva-lena m.m. HAHA! Men det var iallafall kul igår, jag var tillsammans med lina hela kvällen ;) hahahaha, andas!

Jag måste till skåne i slutet av maj, det är ett måste ju..


Ja, jag lyssnar på mycket olika stilar, men jag tycker om ras cricket
RAS CRICKET - BOMBA BOMBA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0