trött , eller ?

Gårdagen blev rätt lyckad tycker jag, började med att jag, emmy och elin satt hemma hos elin och glodde lite på datron. Tex asgarva åt bilden jag la upp i förra inlägget. Haha! Vid typ 21:00 kom patricia, pontus och alex till elin, minns inte så mycket vad vi gjorde men det var kul, haha! Sen när dom åkte hem gick vi ut en sväng, pratade lite osv! Haha, sen när jag kom in igen började jag prata med christer (elins pappa) om ulf lundell, minns inte ett skit om vad jag sa! Minns bara att vi pratade om när han var född, och att han hade träffat ulf lundell en gång.. typ! Ja, lite konstigt. Sen gick typ emmy hem och vi gick och la oss. Men mådde rätt illa och kunde inte sova så jag gick hem till mig och la mig. Sen vaknade jag idag vid 12.

Idag har jag bara segat, inte orkat gjort speciellt mycket mer.. skulle kollat på pippi på rymmen med mamma, men somnade typ i slutet, då var väl klockan kanske 15. Tror jag aldrig har ätit och druckit så mycket som idag, fyfan!


Haha, men kul var det igår! jag och emmy har en halv absolut kvar vi kan dela på nån fest snart?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0