tisdag !

Heysan, sov hemma hos tess inatt med patricia, sanna och jossan! Det var skit kul, började med att jag och patricia kom till stan med sex bussen, vi gick typ direkt till sole mio och beställde en varsin panini, tess hängde med ner dit också så hon åt lite hon å! Efter det gick vi upp till lägenheten igen, sen kom jossan efter ett tag också, så vi blev 5 styckna hemma hos tess! Vid en elva halv tolv skulle vi göra pannkaka, haha, sanna och tess stod och blanda den där smeten, sen skulle dom ut och typ göra något! Så jag och patricia skulle steka dom där pannkakorna,  det gick ju inte så bra eftersom plattan inte var på.. Patricia och jag fick typ lite halvt damp och undrade hela tiden varför det inte hände något, så vi skyllde på att smeten var inte som den skulle.. När sanna och tess kom tillbaka så sa vi att det inte funka, och då börja dom kolla om dom hade haft i allting, och det hade dom! Sen börja sanna steka en pannkaka, och så fråga hon oss om vi hade knappen på off? Patricia ba ; jaaa! Haha, det var skit kul! Dom mobbade henne ett tag, mej med kanske? eller jag visste ju att den var på off, hahahaha kan vi ju leka ;) 

Sen skulle vi åkt ut på en liten spökjakt, men det blev inget eftersom jag och patricia fegade ur, haha, fett läskigt ju! 
Dom andra åkte iallafall iväg, men kom tbx ungefär lika snabbt, dom bestämde sig för att göra de någon annan dag, så vi fortsatte kvällen med lite gh! Sen hade vi en massa mer kul, haha tack för den bästa måndagen på länge :)<3

Idag så var jag och patricia och kollade på elprogrammet, vi hade faktiskt väldigt roligt, men ibörjan höll vi på att somna.



 

Kommentarer
Postat av: cissi's mamma siw

Jag hoppas då verkligen att du Fia o dina sk vänner hade kul inatt!!! När ni var på msn o mobbade Natalie och Cissi! Du ska kalla dig vän/kompis.. Skulle inte tro det.. Finns ingen som vågar/kan lita på dig som vänder kappan efter vinden. Jag undrar hur du skulle må om någon gjorde så mot dig som du gör mot andra?? Kan bara säga att fy så jävla besviken jag är på dig!! Jo en sak till, du vet var vi finns om du vill be nån om ursäkt, Törs du?

2009-01-20 @ 20:50:51
Postat av: Sofia

Du har ingen aning om vad din dotter gjort under hela lovet? Hon har svikit oss en massa och sen kan man läsa på natalies blogg att det är VI som sviker henne. Jag har verkligen försökt att lära känna natalie, men det har inte visats något intresse från någon av dem? När jag skickar sms eller ringer, är det ingen som svarar? Anledningen till att jag ringer till hemtelefonen ibland! Om man ska säga såhär tycker jag att cissi kan säga t ex:" Nej, det går inte, jag kan inte, vi vill inte" Om jag frågar om de vill hitta på något istället för att skriva vi får se, jag vet inte, kanske! Då sitter jag hemma och väntar på svar, som jag aldrig får? Jag har fan försökt det bästa jag kunnat för att inte vara lika elak och att inte dissa tbx, men ibland går gränsen?





Ja tack, vi hade skit kul.

2009-01-20 @ 21:17:44
URL: http://alreadygone.blogg.se/
Postat av: Siw

Jaså det säger du.Jag vet exakt vad Cissi gör. hon berättar faktiskt för mig. Och du Fia, don't lie to me! du sitter inte hemma och väntar. 1gång har du ringt på hemtelen sen tidigare i höstas. Du har inte funderat på varför Cissi söker sig till en tjej? Hon (om nån borde förstå så är det du) kan inte känna tillit till killar, av vissa händelser. Jag anklagar inte dig för att inte vilja vara kompis med Cissi. Du väljer dina och hon sina, men hon trodde nog att du kunde förstå henne. Nåt som jag aldrig kan förstå eller förlåta är ditt omogna sätt att sitta och spy galla på msn till Natalie med dina sk vänner över Natalie och Cissi. Jag trodde faktiskt att du var mer vuxen och förstående än så. Nu slutar vi att bråka/tjafsa eller vad vi ska kalla det. Allt har en ände, även detta. Sköt om dig och hoppas du får ett bra liv.

2009-01-20 @ 21:32:18
Postat av: Sofia

Jag har ingenting emot att cissi är ihop med en tjej, det är inte de det är frågan om! Jag tycker väl såklart att det är roligt att hon har hittat någon som hon tycker om, varje sig det är en kille eller tjej! Jag har bara försökt göra så att vi alla kunde träffas, att kunna umgås som vänner allahopa! Men efter ganska många försök så har jag väl förstått att de inte vill? Jag har accepterat det nu! Jag fråga natalie om hon tyckte att det var konstigt att folk trodde att hon var homo, och då fick jag till svar typ att jag inte hade något med hennes eller cissi liv att göra! Ja, det är lugnt nu!

2009-01-20 @ 21:46:24
URL: http://alreadygone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0