suger, lite lite.


* Heej heej, var ganska längesen jag skrev ett riktigt inlägg, vet inte om det här kommer bli något heller för jag har inte så mycket att skriva om. Jag har iallafall inte gjort speciellt mycket idag, sov till halv två. När jag vakna ringde jag mamma och sa åt henne att köpa ben & jerry's. Så det gjorde hon, har väl ätit de hela dagen och vid halv åtta gick jag och cissi ut och prata lite om allt.. Känns skönt att vi pratar igen iallafall!



Nu ska jag ladda ner fler låtar med ff5, dom var sjukt bra elin, tack för det lilla tippse, eller vad jag ska kalla dett! :)


Kommentarer
Postat av: Natalie

Svar: Det är jätte fint i Sunnansjö! jag älskar det!

jo jag hoppas verkligen på att det blir bra :'(



tack! <3

2009-01-03 @ 01:41:07
URL: http://frookenandersson.blogg.se/
Postat av: Natalie

Svar: Det är jätte fint i Sunnansjö! jag älskar det!

jo jag hoppas verkligen på att det blir bra :'(



tack! <3

2009-01-03 @ 01:41:34
URL: http://frookenandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0