ställ dig på alla fyra ?

Helt okej slö dag, inte hänt så mycket. Som ni vet har jag kollat klart på gossip, så efter det hände det inte så mycket. Varit ute och gått med mamma, våran vanliga vända på 1 timme och 10 minuter, lagom promenad tycker jag. Skönt att få lite frisk luft för en gångs skull. Imorgon är det skola, måndagar är som vanligt dom segaste, efter skolan ska jag hem, packa. Sen åker jag och patrica till hennes syster i ludvika och sover där, innan ska vi hinna med att gymma, blir bra det! Ska ju till EC och kolla, så bäst att man sover i stan då medans man ändå har chansen? Sist jag sov där var jag vi ju pigga som fan patricia, ett minne jag aldrig glömmer! 


det känns fel, men jag är nyfiken på at ta reda på mer om dig.. träffas?

I am your hardstyle baby

Kommentarer
Postat av: Sanna

Fan du måste skriva ett fint inlägg om våran gårkväll! :D Haha, länge sen man hade så kul åt nån ynklig borgarbracka! ;)

2009-01-20 @ 10:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0