shut up ?


Hej, kom nyss hem från stan, var som sagt där och gymmade med min mamma, var väldigt drygt idag, springbanden var upptagna så fick börja med att cykla, vilket jag tycker är tusen gånger jobbigare, men det gick bra! Sen körde vi igenom alla "saker" inne i "sak" rummet, iallafall dom vi har. Ska också fixa papper på fredag så jag kan få mitt nya gymkort eftersom det går ut den 28 jan! Innan gymmet hängde jag på stan med putte som köpte ett äpple åt mig, det tyckte jag var snällt!

Imorgon blir det borlänge och haga gymnasiet med lina och patricia, får se hur det är då! Ska snart välja linje och det lutar ganska så skarpt åt ett håll, så äre det minnsan!


vi glider runt i sommaren.
längtar till sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0