s o r g - k ä r l e k


Allt som vi sa då, tänk att man kunde säga så. Nu har jag gått den vägen igen, men det var inte samma sak. Saknar någon vän! Jag önskar att det vore nån annan, jag anar vem .. Men jag vet inte än!



Jag har lärt mig en hel del saker under denna helg, både bra och dåliga! Men nu vet jag iallafall vad jag ska göra för att förhindra saker som hänt, och jag kan fan säga att alkohol kan ta sig någonstans, jag ska bli nykterist, det är inget jag bara säger, jag menar det också! Det är inte värt det för fem öre!


Jag älskar dig så mycket! Jag kommer alltid finnas där för dig.


Mår fortfarande inte så bra, det känns som hela scenariot går i replay, hela tiden i mitt huvud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0