piercing eller inte ?

Just nu sitter jag hemma och är arg typ. På något jag inte vet vad? Livet i guess.. Och när jag tycker att livet är surt så brukar jag alltid sitta och ta bort bilder på datorn, eller bilder på min bilddagbok. Funderade nyss på att ta bort min blogg också för ingen läser den iallafall, inte för att jag skriver för andras skull, skriver för min egna skull! Men orkar inte sitta och skriva stora jävla uppsattser hela dagarna, För det finns oftast inget jag kan skriva om eftersom det aldrig händer ngåot här och det är anledningen till att jag fråga magnus leth om man kunde gå elprogramet i västerås, det kunde man typ om komunerna gick med på det, men får betala boende själv, funderar på att söka faktiskt, orkar inte bo kvar i den här hålan, finns ändå inget att göra.. ingen man kan umgås med typ!

Sen medans ändå jag är på gång med allt negativt, så funderar jag starkt på att ta ur min piercing, vill men samtidigt inte. Det är typ en del av mig, men hm samtidigt inte! Det är inte speciellt naturligt med en jävla kula typ i hakan! Så får se om jag tar ut den, isåfall har jag typ två oanvända piercingar (sen typ 2 använda) som nån med piercing kan köpa!

Orka allt jävla skit, jag hatar skolan och den jävla idioten som kom på ett liv kan hänga sig eller något. Trött på allt, jag orkar verkligen inte bry mig i något. Just nu vill jag bara vara ensam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0