Man glömmer att man trivs med livet ibland !

Ladda ner Lars Winnerbäck - Nån Annan
Och sök upp lyrics på google..  Jag älskar låten, den får mig att inse saker!




Jag har nyss suttit och lagt upp en plan för mitt liv! Ja det kanske låter lite sjukt, för jag antar att det är ödet som bestämmer, det har iallafall varit så den senaste tiden! Men Iallafall, så hoppas jag att jag kommer in på elprogrammet, det kommer jag säkert inte göra, eftersom jag inte har världens bästa betyg, men har ju hela våren på mig att bygga upp dem! Så det får jag satsa på, annars valde jag ju två andra linjer, som jag skulle kunna tänka mig! Sen efter jag gått ut gymnasiet ska jag åka till USA, innan också faktiskt, men där ska jag gå ut och leta efter en karl som jag ska gifta mig med, sen ska jag flytta hem till honom och så vipps så bor jag i USA, väldigt genomtänkt plan, yes! Har också tänkt att packa ner Patrica, Elin, Angelica och Emmy resväskan.

Nu blev jag och längta något otroligt till sommaren, och allt roligt jag ska göra med Patricia, allt vi har planerat! Sen Peace And Love med mina horor, och Volbeat! Nej vafan nu längtar jag söööönder!

Imorgon blir det bio som jag redan har nämnt, på lördag ska jag kanske leka med Patricia, det känns som det är något annat jag ska göra då.. Ni vet hur det kan bli.. Men hoppas inte det iaf, så jag kan umgås med pattlisa och kanske åka hem till hennes pappa och leka med bilbanan, haha så jävla kul!

Föresten så ägde jag Patricia idag på bowlingen, haha! Så jävla kul när jag störde henne, så hon sköt i rännan typ 8 gånger i rad, Det gick iallafall bra i början när vi käkade godis, haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0