Ingen rubrik

Ibland undrar jag bara vad fan alla förväntar sig av en? Jag tänker inte en medverka i det här längre! Vet ni hur drygt det är och hur mycket det tar på ens krafter? Jag har sagt allt jag har att säga, mer kan jag inte göra? Jag tänker inte ställa upp på något jag inte vill.. Jag har de jag behöver, och jag behöver inget mer, varken hiss eller diss, något bra eller dåligt. Jag stuntar fullständigt i hur det blir. Jag har gett upp, eller.. det gjorde jag nog för längesen, bara att några inte insett det förrns nu. S-Y-N-D-! Jag klarar det utan eran förbannade hjälp, och jag tänker inte hjälpa till heller. Förstår inte varför jag ens lägger ner tid på att skriva om 'et. men det är så drygt så jag måste nästan!

Lite ANNAT:

Var ju på bio idag, såg den där stjärnor i taket, den var rätt bra faktiskt. Var där med, angelica, elin, sara, danielle, linda, jennie, erika och beatrice! Så vi var några som härjade typ hela tiden. Innan fimlen började gick jag och erika till pelles kiosk och köpte mat, jag en korv och hon köpte en toast, haha! Sen när vi skulle gå in på biografen skrämde vi skiten ur alla utom elin, angelica och linda! Det var roooligt!

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0