hockey ?

Idag vill jag spela ishockey för det var längesen, och igår skulle jag ha gjort det.. Men då spolade dom isen, efter det var jag sur i ca 1 timme och satt hemma och skrek på mamma, men hon höll med!



Men idag om padre vill hänga med ner så jävla ska jag åka! jag ramlar typ aldrig, bara när jag har dom där skydden på skridskorna på, det gjorde jag iallafall förra året, utan för rinken och slog i armbågen så den va blå i flera år!



Skrattar lite fortfarnade, haha ja!

¨ säger:

haha limpa och avslagen fruktsoda, de va inte så gott haha xD

cissi .. / Natalie <3 säger:

hahahah vadåra?

¨ säger:

fruktsodan smaka skit, aahha

cissi .. / Natalie <3 säger:

ahah inte bra

¨ säger:

hitta pepsi

cissi .. / Natalie <3 säger:

är han ända där borta?

cissi .. / Natalie <3 säger:

haha skoja

¨ säger:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

¨ säger:

det där var fan kul <333

cissi .. / Natalie <3 säger:

hahahha

(cissis katt heter pepsi)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hahaa ja lite kul var det faktiskt :D <3

2009-01-03 @ 23:16:36
URL: http://kipado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0