Helgen!

Fredag: Åkte till borlänge med Patricia, hela "resan" började med att busschaufören hade DAMP! han var typ 10 minuter försenad så vi insåg ganska snabbt att vi inte skulle hinna med bussen till ludvika, men vi trimma iallafall lite med honom, eftersom det står i busstidtabellerna att man ska hinna med den bussen .. men tydligen inte! Vi hoppade iaf av i björnhyttan där vi skulle ha klivit på den andra bussen, vi fick ringa patricias syster som kom och hämtade oss efter kanske 15-20 minuter, så vi hann gå rätt så långt, kallt var det också! Men vi kom iallafall fram till stan och hann med blg bussen. Den här gången hade vi faktiskt kul som fan, och patrica tappade inte en enda tand (; haha!

När jag kom hem satt jag mig vid datorn och såg att angelica anonserade om att hon ville att någon skulle komma dit och leka med henne, så det gjorde jag! Ungfär samtidigt som vi bestämde det fick jag ett sms ifrån emmy som undra om jag vill med ut och lite, men sa att jag skulle till grangärde.. Då blev jag erbjuden skjuts, så åkte med dom dit. När jag kom fram sprang jag in och fråga om Angelica skulle med och åka lite, så vi åkte typ runt hela grangärde och nyhammar och hade kul! Har nämnt det förut, men görn det igen, Nilles bil är grym!

Lördag: Vaknade upp som angelica, åt frukost, satt en liten stund vid datorn och hängde, sen gick vi in på hennes rum, jag kollade på gossip girl och angelica läste! Såg tre asvnitt då, sen gick vi till datorn, efter de fika, och så datorn igen, haha :) åkte hem vid 17! jag fick låna hennes gossip box 1, så kollade från typ halv sex till 2 på natten, så nu har jag bara 3 asvnitt kvar som jag tänkte kolla klart på snart. Det är en aning beronde framkallande, men det är allt sånt där!

Skulle ha gått ut md emmy och nilsson, men jag KUNDE inte skicka sms till henne! Det kom upp sådär typ "vill du skicka igen" och det gick inte hur mycket jag än tröck, och det SÄMSTA var att det försvann pengar iallafall, även fast dom inte kom fram! Irriterande.


Söndag: Vakande nyss!


Jag tror jag ska, det kommer bli fett nice ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0