gym !


Hej, idag i skolan var det väl chill! Har hemkunskap den här terminen, hamnade i samma grupp som cissi och david.. Helt utan tvekan den sämsta gruppen, vi suger typ! Men idag fick vi planera vad vi skulle laga för mat, så skrev upp massa på ett papper vad lotta skulle köpa till oss.. Vi ska göra något med vegetariskt, köttfärs, fisk och korv! Jag ville göra bläkfisk på fisken, lotta tyckte det skulle vara kul, men david ville inte så det blev inte det! På vegetariska tog vi tacos, med typ vegetarisk köttfärs? Jaja det blir nog bra. Sen var väl dagen bara allmänt seg ju!

Efter skolan åkte jag och gymmade med patricia, var verkligen as längesen vi var där nere, inte på hela lovet! Måste också köpa ett nytt gymkort eftersom mitt går ut i slutet av januari, så ska ha ett år till! Det är nice efter man har gymmat, man känner sig typ .. bättre! Efter det gick vi iallafall till sole mio och käkade ost&skink panini, vi var hungriga så vi käkade upp hela utan att knappt bli proppmätta, det har aldrig hänt förut! Men gott var det iallafall.. Sen tog vi en sväng ner till nån patricia känner som kirrar biljardrum, typ, coolt iallafall! Sen tog vi 18:25 bussen hem,  åkte runt grangärde och nyhammar för orkade inte hoppa av i finnsviken, var ändå så skönt att sitta på en varm buss och dunka volbeat, höh!

En grej som suger är att vi har för test på nationella på torsdag, 2 timmar och 50 minuter ska vi sitta och skriva en uppsatts.. Men det får gå som det går! Sen nästa vecka ska jag redovisa mitt engelska "arbete" sen på fredagen är det prov, geografi och det handlar om afrika? Känner mig så där lagomt insatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0