glad att jag har er .


Jag är så glad att jag har mina vänner, ni är superbra och jag ska göra allt jag kan för att få er att må bra när ni inte mår bra, när allt går snett osv. Jag vill vara en vän man kan lita på och en vän man känner att man kan prata med och säga allt till.. Jag är evigt tacksam över att jag har er, och ni vet vilka ni är!

Och cissi, även fast det varit lite cp på senaste tiden, så vill jag att du ska veta att det spelar ingen roll hur jävla illa det kan vara, för jag kommer alltid att älska dig och finnas för dig. Gick inte en sekund när vi "bråka" att jag tänkte på dig och alla minnen... Jag kanske förnekade det till andra.. men sanningen var den att jag ville bara att du skulle ge mig en chans att få finnas för dig. Jag överreagerade flera gånger och det var fel av mig, det vet jag och kommer ångra det länge. Men hoppas allt blir som vanligt, eller hm det kommer inget bli, men vi kan iallafall göra vårat bästa Hoppas allt löser sig för dig!<3

Elin daghäll, du och jag har kommit varandra närmare nu under december, vi har nog aldrig pratat så mycket som vi gör nu, jag är så himla glad att jag har dig. Du är absolut värd det bästa elin, det är du så jävla värd! Jag finns alltid hos dig när du behöver mig, alltid annars också! Du är en av mina närmaste, jag är DIN brandman! Jag älskar dig!<3

Angelica thomsen, är fortfarande väldigt ledsen över att vi åkte ifrån dig på nyår! Det var sjukt elakt jag vet. Men den dagen du bestämmer dig för att inte vara sur/besviken på mig längre, så vill jag att du ska veta att jag gör verkligen allt för att gottgöra det. Jag älskar allt med dig, vännen! Jag älskar din familj och när jag är hemma hos dig känns det som om jag är en i familjen, ni är så underbara alla tre. Vill bara att allt ska vara som vanligt, du är en sån sjukt bra vän.<3


Okej, fick lite skriv kramp, förlåt! men jag älskar er andra också ! <3


Kommentarer
Postat av: Cissi

Tack för att du finns! <3 Allt kommer att bli bra emellan oss igen, jag lovar. Gick inte en endaste sekund för mig heller när vi bråkade utan att jag tänkte på dig och alla våra minnen vi har haft, t.ex att vi alltid killar till våra dockor. haha =) Glömmer aldri´g. Jag älskar dig <3

2009-01-03 @ 11:00:43
URL: http://kipado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0