åh saknar ;(

Satt och kollade igenom mina bilder på datorn och hittade dom här bilderna, usch vad jag saknar det! Fyfan va kul vi hade, började dagen med att vara i skolan och ha skit kul med patricia och emmy utanför musiksalen. Vi lånade dom rosa och blåa hattarna av våran musiklärare, tog med dom hem och allt! Vi spelade in en liten video när vi sjunger och den ligger ute på youtube, vi tog en massa kort den dagen när vi posa med hattarna, fyfan va kul det var tjejer. När vi kom hem från skolan duschade vi och fixade, åkte och hämta patricia, satt där ett tag för att vänta på patrik och tom, vi skulle möta dom vid rossa, där åt vi! Kalle skicka sms och fråga vart vi var någonstans och då svarade jag ju rossa!Sen när vi skulle åka hem åkte alex förbi med moppen och skulle stanna och sladdade till, vi var helt galna och sen åkte vi hem, på vägen mötte vi tobias och kalle som var på väg till rossa för att ja äta mat, så vi åkte förbi varandra och vi tyckte det var skit kul. patricia, cissi, patrik, tom, patrik och jag åkte iaf till sunnajsö, alex skulle fixa något där. Putte var segast på att köra moppe så alla kom dit före honom, sen i korsningen i sunnansjö skulle cissi svänga och då slog stödet i och jag trodde jag skulle kissa på mig! Sen stod vi nere vid kiosken ett tag. Sen åkte vi hem till cissi. Fyfan va den kvällen var rolig, det är något jag aldrig i mitt liv kommer glömma, allt kändes så perfekt och vi hade så roligt alla tillsammans. Även fast det blev lite gråt hit och dit men det löste vi, haha!










Kommentarer
Postat av: patricia

kommer aldrig glömma :) så himla roligt vi hade..<3

2009-01-05 @ 21:21:11
Postat av: Cissi

Glömmer aldrig :) skit kul hade vi :) <3

2009-01-07 @ 19:13:22
URL: http://kipado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0