Påsklov - Förkyld!

Hellu, påsklov är fint och jag är sjuk, känns ju jätte roligt! Den här helgen som vart tror jag jag åkte åtminstonde 10 mil med mopeden, och det här väl mest varit fram och tillbaks från grangärde, några vändor till nyhammar också! Jag är ju inte dirket jordens smartaste människa som åker moppe när jag är förkyld och allt jag vet inte vad! Eftersom jag var det redan i torsdags så.. och då hade jag feber också! Men, det har varit skitkul lov, hittils! I söndags grillade vi korv nere vid skolan, jag, patricia, elin, angelica, emelie, natalie och jossan, skit ruligt! Sen fick vi besök av walter och jimmy en sväng! På kvällen drog vi hem till elin, mkt fint! Hoppa studsmatta med träskor är ruligt, det kan vi fråga natalie om! Haha!

Nu ska jag krua på mej, så jag kan hitta på ngt skoj imorgon kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0