It's My Life

Hej, jag langar ett nytt inlägg, inte för att jag har någon som helst aning om vad jag ska skriva, men iallafall, imorgon är det sista dagen i skolan på två veckor, prao nästa och sen påsklov! Det ska bli så jävla nice! Den här veckan har skolan faktiskt varit rätt lugn, inte så mycket att plugga på, bara spanska som jag ska redovisa helt själv imorgon! Det kommer säkert gå käpprätt åt helvete, nejmen, det får gå som det går! Vi har också börjat med ett rätt så intressant ämne i engelska nu, vi fick välja mellan en massa alternativ som finns i en dels ungdomars liv! Så det fanns t.ex anorexia, självförtroende, alkohol, droger, sex osv! Så vi delade in det i klassen och jag valde att skriva om heroin och en till drog, jag har börjat lite smått med det, sen ska vi redovisa det i slutet av april! Haha på tal om droger så pratade vi med våran kurator idag, Björn, han sa att han hade rökt på, och berättade precis hur det blev och kännas och allt möjligt om det, jag tyckte det var intressant, haha! Han har varit borta från skolan bra länge nu, så var han där idag! Han sa: Nemen va alla har bytt frisyrer och färget håret! Då svarade jag: Ja du med, det börjar bli lite grått! Kanske inte låter så kul, men de var det då! Haha! Föresten, jag fick G på mina svenska nationella prov, hela klassen fick typ det! Men aa, jag är nöjd över det iallafall! Sen känns det ju inte speciellt bra när vår engelska lärare säger att hon HOPPAS att vi klarade dom, när hon redan rättat dom och troligen satt ett betyg... Så vi får se hur det blir med det....


Oj, va mycket skola jag skrev om! Men det är typ allt man gör, går i skola osv! Fast jag och Patricia har kommit igång ordentligt med gymmet nu, och det känns väldigt bra! 3-4 ggr i veckan gymmar vi, mycket nice mycket nice!

Well, hade bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0