Gårdagen!

Åkte buss in till stan vid 18  tiden, så var framme där inne 18:25, då mötte jag fredrik och patricia, men dom skulle till sole mio och käka, så jag vänta lite på att elins buss skulle komma! Efter ett tag kom den, och elin hade visst fått fin besök på bussen och en uppmaning om att lovet snart var slut, av våran kära rektor! Vi följde efter henne en bit, inte med flit dock eftersom vi skulle till sole mio och hon gick den vägen! Iallafall så kom vi fram dit, men vi orkade inte vara kvar, så vi gick ner till bowlingen, kollade lite på dom som bowla, vilka var typ ett helt gäng i ... efterblivna? Så, det var ju inte såå himla lätt att hålla sig för skratt! Efter tag kom patricia, fredrik och hämpa ner dit, men då hade vi gått ut utanför istället för vi kunde inte stanna kvar där nere! Men så gick vi in igen och då ropade sanna på mig, jag såg inte att det var hon först så patricia fråga mig om jag inte skulle gå dit! Då frågade jag henne, va? vem är det då? haha! Sen gick jag lite närmare och såg att det var sanna, (ja, jag har dålig syn) så satt vi oss där, och pratade lite, och hon tog hand om en av dom "efterblivna" eller vad man ska kalla dem! Sen gick vi, träffade på linda och johanna, då skulle sanna, malin och han den där gå, då skrämde han elin! Det  var faktiskt riiktigt roligt! Sen kom väl rasmus också, så gick vi alla runt lite, vi gick upp till nisse där linda höll låda, var väl där ett tag, sen gick vi till biljarden, jag och elin tog en varmchoklad medans hämpa och rasmus spelade, fredrik och patricia kollade på! Sen tänkte vi att vi skulle bowla, men det var ner stängt i hela sporthallen då allt hade stäng vid åtta! Så vi gick till haffas och hängde där ett tag! Kom hem vid en elva kanske!

Kul kväll iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0