Dålig uppdatering!

Ja, som sagt, inte langat några inlägg på ett tag nu! Har haft fullt upp, har knappt suttit vid datorn på en hel vecka! Har faktiskt varit väldigt skönt, istället för att sitta här och dega så är man ute och umgås med kompisar! Det är någonting jag ska försöka bli ännu bättre på, för det finns ärligt inge roligare än att vara med vännerna man tycker om mest! Den här veckan har jag väl mest umgåtts med elin! Har gymmat två dagar, bara, fy! I fredags blev det stan med, elin. patricia, julia, josefine, fredrik, rasmus och hämpa! Lika igår, fast då var jennifer och natalie med också! Skit kul, träffade lite folk nere vid hällarna, sen upp till stan bjöd alla vi träffade på mc donalds nya glass med choklad i, dom tyckte den var god och det var ju bra för oss! Haha! hade as roligt iallafall, måste göras om!

Snart valborg.

Kommentarer
Postat av: Ida

du är jättegullig om du röstar på mig som veckans blogg om du inte redan gjort det =). nr 14 är jag! http://runjas.blogg.se/2009/june/veckansblogg-borja-rosta.html#comment

2009-06-21 @ 14:11:43
URL: http://idavarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0