snart LUCIA!

Idag var det meningen att jag skulle vara med i Lucia tåget i skolan, men så blev det ju inte eftersom jag fortfarnade är sjuk, vaknade imorse och det kändes som det skulle bli min värsta dag någonsin, men det fixade sig lite när jag tog ipren och lite halstabletter, så nu mår jag rätt skapligt igen. Har hunnit med att äta glass med oboy och kolasås, tog nyss två mackor och ett oboy glas! Mycket goootttt! Idag vet jag  inte vad som händer? Det blir väl att vara hemma hela kvällen eftersom jag troligtvist inte kommer få åka hem till någon för mina päron, men det är lika bra man är hemma så man blir frisk fortare!

Fyfan va skönt med jullov! Det är avslutningsvecka nästa vecka! Kul som fan! Längtar nästan till lussecuppen, det blir ju sista lussecuppen ju! Vi måste ju vinna så vi får möta lärarna och visa vilka som är bäst! Haha!


Nu ska jag fan gå ut och skotta snö, tror jag.. om jag orkar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0