orka dig!


Tjaaa på er som läser, lördagen slutade väldigt bra, jag lekte ju med emmy och nilsson, vi satt vid konsum och hängde ett tag, senare åkte vi till grangärde för att hämta patricia och julia, och tillbaks till sunnansjö igen, där gjorde vi väl inte så mycket, skjutsade tillbaka patricia och julia hem till dom igen, sen haha kissade jag och emmy på ok! vidare till sunnansjö för att hämta mina saker, åkte tillbaks till grangärde och jag hem till angelica och lekte med hon och elin, vi hade bra kul, gick över till patricia och julia och lekte med dom en stund,kolla på massa gammla FULA bilder, haha! Sen hem och kolla på heartbreak hotell, skit bra! sen sov vi och idag åkte vi till kupolen, rätt trist men iaf!


VI hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0