one hurt angel.. / händer idag?

Hey, i can't sleep
I just can't breathe
When your shadow is all over me
Don't wanna be
A fall in your eyes
And all we had was built on lies



Kan ju säga att bilden är typ en/två månad gammal, mitt hår är mycket längre nu, växer som ogräs! Jag kan faktiskt sätta upp den i en liten svans, skit gullig är det! Hahahahah... japp!



Jag har ingen aning om vad jag ska göra idag, det blir väl något kul hoppas jag, vill ju inte bara sitta hemma.. Det blir iallafall ingen fest, det är trist!


Nej nu vet jag inte vad jag ska skriva så .. ha en trevlig lördag :*

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jaa håret växer då som bara fan!

Ska vi gå runt med två små svansar nu, eller vad tycker du? :D

2008-12-20 @ 14:16:50
URL: http://kipado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0