lyckad jul!

Woho, har varit en bra jul, som alla andra jular!

tänkte att jag kanske kunde skriva upp vad jag har fått!


vanlig gitarr
två björn borg trosor
dom tre vännerna och jerry
2 pippi filmer
2000 kronor
en tshirt
en kofta
piercing smycken
one tree hill säsong 5
1000 kr på kupolen
300 kr på kupolen

en tomte
parfym
choklad ask



Är sjukt nöjd med det jag har fått, nu blir det shoppa av, kupolen nästa eller? hehe!

Patricia fick ju en jävligt rolig julklapp, spela in skiva i pains studio, och hon vill att jag ska vara med när hon gör det, och det är klart jag vill det! Ska bli så kul och längtar nästan dit ju! Är så stolt över dig min vän och det kommer gå skit bra!


Nu återstår det ett besök hos farmor och farfar, men det blir imorgon, ska äta och träffa släkt! Det blir väl kul. Sen på annandagen kommer farmor och farfar hit, så det blir lugnt, sen på kvällen kanske det blir smb med patricia, men det återstår att se! Hoppas alla hade en lika trevlig julafton som jag, för det är ni väl värda! Hade bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0