jag säger det alla tycker..


Tjena mors, vaknade tidigare idag än vad jag gjorde igår, det är skönt. Igår slog jag in julklappar, jag kan ju säga att jag är en jävel på det, haha eller inte, mer tejp än papper på vissa, men det är snyggt! Senare på kvällen gick jag ut med cissi lite, det var en extrem rolig tur vi tog, vi kom bara ner till byn men där hade vi skit kul, ärligt! Det var väl allt om igår tror jag, gjorde inte så mycket mer satt hemma och kolla på harry potter, haha!


Idag vet jag inte vad som händer, söndagar är alltid tråkigt, spelar ingen roll om det är lov eller inte. Men hoppas att det blir något roligt fram emot kvällen iallafall! Nu ska jag klämma i mig lite frukost vettu, macka och oboy!



Jag har gått ner i vikt, och jag har inte rört mig på flera dagar!
fast jag åt typ inte något när jag var sjuk, hehehehe jag ska nog vara sjuk oftare!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0