jadu, vad häänder idag!


Rätt tråkigt dag, inte hänt så mycket, men ska nog snart leka med emmy och kristoffer, hoppas på det iallfall. Ville att elin och angelica skulle komma hit men då sa dom att jag skulle komma dit och blabla, och det orkar jag inte för då måste jag hem senare och då blir jag där till typ inte så sent för mamma och pappa ska jobba! Sen sa jag åt patricia att hon skulle komma men hon sa att jag skulle komma, och ja, både hon och angelica bor i grangärde, så det sket sig! Vi har ju lokal nu förfan hela tiden då måste vi ju utnyttja det,  eller vad säger ni flickor, pojkar?

Aja nu är jag sugen på lite saker, haha misstolka helst inte! .. nej!


:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0