hejsan körtelfeber ;<

Idag var jag nere på sjukstugan, fick först träffa "syster" där fick jag ta stick i fingret och hon körde ner en stor jävla topps i min hals, men det gick bra.. Alla trodde ju att jag hade halsfluss i början med sen visade det sig att jag inte hade halsfluss. Så fick en ny tid hos doktorn som skulle kolla va det var för något, så vi fick vänta typ en timme. Men när han kom dit så fick jag reda på att jag hade körtelfeber! Det är skit jobbigt, det finns ju inget läkemedel, utan man ska typ ta två alvedon fyra gånger om dagen, och hjälper inte det ska man ta en ipren också.. Så det blir typ åtta om dagen + ev. ipren.. Så det är bara sitta hemma och vänta på att bli frisk för det finns inget jag kan göra.. Och jag får inte anstränga mig kraftigt på flera månader så det blir nog ingen lussecup för min del.. Men iaf så fick jag ta ett blodprov också, första gången jag tog ett sånt, tur att jag inte är spruträdd iaf! Men det gjorde fakitkst lite ont, jaja!


Ni får hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0