hejdulovus

hejsan jullovet, fyfan va skönt det ska bli! helt onödig dag i skolan dock, lite uppträdande med kören och så bara sen fick vi våra betyg och en kexchoklad, det var väl gulligt av fröken eva lena, det tycker jag allt! är helt okej nöjd med mina betyg också! sen åkte vi väl hem med 11:10 bussen hem till sunnansjö, jag, cissi och emmy hoppade av vid konsum för vi.. ehhm JAG trodde inte att den åkte längre, men det gjorde den ju fick vi se sen när vi hoppat av, så nilsson kom och hämtade oss, vi åkte väl med han hem och så! jag älskar hans bil vafaen, jag vill å ha! så jävla grym, hehehehe!

ska iallafall snart leka med cissi, det blir skoj <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0