dålig uppdatering...

Hej, har inte haft sådär överdrivet mycket tid för att sitta vid datorn. Men kan ju berätta lite snabbt om vad jag gjort dom senaste dagarna:

Fredags: Åkte till Smedjebacken med Patricia och lekte med Pontus och Alex, rolig kväll, gjorde väl egentligen inget speciellt, men det var kul iallafall. Det blev ju ännu roligare när killarna fick i sig några öl och jag och Patricia ville sova! Haha yeah fer sure.. Men somnade gjorde vi iallafall, till eddie meduza typ!

Lördags: Slapp förmiddag och chill eftermiddag också, gick hem till Elin på kvällen och lekte med hon och Angelica, sjukt kul hade vi, och smaka på allt jag vet inte vad. Sen slutade det väl med attt man inte var världens piggaste. Men vi hann iallafall med att välta en ren, eller Elin gjorde iallafall. Och så förlåt om jag sagt något konstigt, finns nog en hel del sjuka grejer, men det behöver vi inte ta upp tycker jag!

Söndags: Åkte till Borlänge med Patricia och gick på rea, hittade som vanligt ingenting, men Patricia hittade en huvtröja och två linnen. Jag tycker det är sjukt drygt att gå i affärer när det är fullt som fan. Så det blev inte så mycket för. Åkte med Josse och Linn hem till Patricia, satt lite vid datorn sen åkte jag hem typ. Väl hemma kollade jag på one tree hill, och slappade. Skulle egentligen upp på natten och kollat på hockey, men mamma fick inte liv i mig, så det blev inget. Haha!

Måndags: Rätt skön dag, gjorde inte alls så mycket förns typ 23:00 när jag gick hem till Elin för att ha mycket kul, bra tider man bestämmer att man ska leka? haha, men iallafall så hade vi sjukt kul spelade lite gh och vi lyckades faktiskt spela rätt bra på medel nivån! Sen blev det lite roligt som vanligt när jag och Elin typ leker, man vet aldrig vad vi hittar på! Men vi gick iallafall ut och hävde ikull några renar igen, eller ja, två st, ( Elin gjorde det, inte jag :;)) sen gick vi hem  och sov, fast vi pratade typ till halv fem och vaknade vid 14:00!


Hoppas erat lov vart bra hittils, det har mitt iallafalll.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0