aldrig mer...

Jag gav dig en chans, men du tog den inte... Trodde du skulle kämpa lite mer iallafall, men nu vet jag, jag duger bara när du har tid. Och så vill jag inte dirket ha det, så nu är det slut.. föralltid? Kom inte och säg nu om några dagar att du är ledsen, för jag vet att det blir precis samma sak nästa gång. Den vänskap vi hade, är över, jag pallar inte mer! Jag vet inte om det finns någonting du kan göra för att få det bra igen, jag har svårt att tro det. Men nu är jag bara så trött på allt, allt svek. Jag känner att jag är värd bättre, och behöver inte den skiten längre! Det är kanske såhär, du ger mig inte ens en chans att lära känna dom du tycker om, för du vill inte! Jag har inte fått en enda chans nu när det mesta dels handlar om det här, du har fan inte släppt in mig, och du är/var en av mina bästa vänner, så jag tycker det är fel av dig. För det är inte dirket det här jag vill?


D u  h a r  i n t e  t i d  f ö r  m i g, och då tänker inte jag göra tid för dig heller

goodbye forever....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0